Samsung Galaxy S5 Root Atma - Yapma

S5 Root

Artık cihazınızı Samsung Galaxy S5 Rootlu olarak kullanmanız için Samsung Galaxy S5 Root Atma işlemini nasıl yapacağınızı size anlatacağım. Root işlemi belli markanın bütün cihazlarında hemen hemen aynı olmasına rağmen, bazen küçük yazılımsal farklılıklar çıkabiliyor. Burada anlatılan Root işlemi Galaxy S5 – SM-G900F modeli için anlatılacak olup, farklı bir model numarasında arıza çıkarabilir. Bu nedenle dikkatli olmanızı tavsiye ediyoruz. Model numaranızı Ayarlar > Diğer > Cihaz Hakkında yolunu takip ederek kontrol edin. Eğer cihazınızın modeli farklıysa yorum atarsanız sizin cihazınız içinde root anlatımını paylaşırız :)

Samsung Galaxy S5 Root İçin Aşağıdaki Adımları Takip Edin:

1. Adım:
Samsung Kies'i bilgisayarınıza kurun. Sürücüler için gerekli. (Yazının sonunda verdiğim linkten indirebilirsiniz kies'i)

2. Adım:
Şarjınızın En az %75 olduğundan emin olun.

3. Adım:
ODIN isimli programı bilgisayarınıza indirin. (Yazının sonunda verdiğim linkten indirebilirsiniz odin'i)

4. Adım:
Root için gerekli olan dosyayı bilgisayarınıza indirin. (Yazının sonunda verdiğim linkten indirebilirsiniz root için gerekli dosyayı)

5. Adım:
ODIN ve Root programlarını klasöre çıkartın.

6. Adım:
Ayarlar > Diğer > Geliştirici seçenekleri “USB hata ayıklama”yı açın.

Galaxy S5 Root Yapma

7. Adım:
Telefonu kapatın. Alt ses butonu + Home butonu + Güç düğmesine aynı anda basın ve 5sn basılı tutun. Görseldeki ekran geldiğinde ses açma düğmesine basın.



8. Adım:
Görseldeki ekrana geldiğinizde USB ile PC'ye bağlanın.


9. Adım:
ODIN'i çalıştırın.

10. Adım:
ODIN'de AP butonuna basın ve CF-Auto-Root-klte-kltexx-smg900f.tar.md5 dosyasını seçin. Start butonuna basın


Bu işlemlerden sonra telefon kendini kapatıp açacaktır. SuperSU yükleyecektir. Bu aşamadan sonra telefonunuz rootludur. SuperSU'nun yüklenmesinde problem yaşanmışsa SuperSU'yu ayrı olarakta yükleyebilirsiniz.

Kies>>> TIKLA İNDİR!
ODIN>>> TIKLA İNDİR!
Galaxy S5 Root İçin Gerekli Olan Dosya>>> TIKLA İNDİR!
Blogger tarafından desteklenmektedir.