Concord SmartPad 8 İnceleme

Merhaba arkadaşlar bugünkü yazımda ''Concord SmartPad8 İnceleme''sini sizlerle paylaşacağım.

Concord SmartPad 8 Özellikler:
İşletim Sistemi: Android 4.0.3
İşlemci Hızı: 1.6 Ghz
Ekran: 7'' Kapasitif(Çoklu Dokunmatik)
Ram: 1GB DDR3
3G: Modem takılabilir
Hafıza: 16 GB Dahili Samsung Hafıza
Kamera: 2MP Ön
HD: Full HD 1080p


Concord SmartPad 8 Görsel:


 

 
Concord SmartPad 8 Yorum:
Cihazın özelliklerine baktığım zaman 300-500 tl arasında bütçesi bulunan kişiler için iyi bir cihaz olduğunu düşünüyorum.Cihaz hakkında yapılan yorumlara baktığım vakit fark ettim ki 3G Modem kullanmayı düşünen arkadaşlardan %95i modemi cihaza uyarlayamamış,cihazın 3G Modemli kullanıcıları hariç memnun olmayanlar zaten ödediği ücretin ne olduğunun farkında olmayan arkadaşlar,400 tl verip 1000 tllik performans beklemek aptallık olur.Cihaz hakkında ki genel yorumum şu cihaz fiyatının hakkını verecek kalitede yapılmış,3G Modem ile kullanmak isteyenlere önermiyorum fakat benim evde wifim var 3G özelliğine ihtiyacım yok diyen arkadaşlara öneriyorum.


Blogger tarafından desteklenmektedir.