Reeder reedPad 4 İnceleme

Evet arkadaşlar bugünkü yazımda ''Reeder reedPAD4 İnceleme''sini sizlerle paylaşacağım.
Reeder reedPAD4 Özellikler:

Ekran: 7 inch
Dokunmatik: Capacitive Multi-touch
Ekran Çözünürlüğü: 1024x600
3G, Bluetooth, Wi-fi (kablosuz ağ)
802.11b/g/n
Ön kamera: 0.3MP
Arka kamera: 2MP
RAM: 1 GB DDR III
Dahili Hafıza: 8GB
Android: 4.0
İşlemci: 1.5 GHz
Multi-Core Allwinner A10,cortex A8.
Grafik: MALI400MP OpenGL ES 2.0 GPU
Hareket sensörü 4 yönlü tilt sensörü
Host USB girişi, Kulaklık girişi,
mini HDMI girişi
Pil kapasitesi: 3500mah
Pil süresi: 10 saate kadar
Ebat: 197 × 118 × 10.2 mm
Desteklenen format dosyalar:
AVI, AZW, BMP, CHM, DJVU, DOC,
EPUB, EPUB (DRM/şifreli), GIF, HTML,
JPEG, MOBI, MP3, MP4, PDF Belgesi,
PDF (DRM/şifreli), PNG, PPT, PRC, RTF,
TXT, TXT, WMW, XLS
Flash desteği: Adobe Flash 11, Adobe Flash 12

Reeder reedPAD4 Görseller:




Reeder ReedPad4 Video:


Cihaz Hakkında Yorumum:
Bütçesi düşük olup iyi bir tablete sahip olmak isteyenlerin seçebileceği bir ürün,fiyatı 349 tl olarak belirlenmiştir.Benim görüşüme göre 349 tl için çok iyi bir cihaz bu fiyata hem ön hem arka kameralı tablet pek yok benim bildiğim kadarıyla ekran çözünürlüğününde 1024x600 olması bir diğer artısı,zaten ram ve işlemciye söylecek söz bulamıyorum.400 tl civarında tablet arayanlara öneriyorum :)

Reeder ReedPad 4 Kullanıcı Yorumları:


İsmi Belli Olmayan Bayan /Kahramanmaraş/TürkiyeSim desteği olması çok güzel dokunmatik çok güzel bu fiyata kaçırmayın derim aksesuar olmayışı en buyuk eksik pil uzun ömurlu değil etkin bir kullanımda 2-3 saat gidiyor.

Metin Akbaş  /İstanbul/TürkiyeArkadaşlar cihazı birebir deneme fırsatı buldum cihazı size biraz özetleyeyim malzeme kalitesi olarak o kadar bişey beklemeyin cihaz içerisindeki çift çekirdekli işlemsisiyle gayet performanslı bir ürün olmuş mali400 Gp suyla birkaç oyun testinde takılma yapmadı ses kalitesi orta düzeyde dokunmatiği iyi video performansı orta seviyenin üstünde işletim sistemi zaten android olduğu için play store'dan istediğiniz uygulamayı indirebiliyorsunuz genelde indirdiklerimde sorun yaşamadım wifi destekliyor bağlatıda hiç bir sorun yaşamadım gayet yeterliydi bence aynı fiyattaki diğer tabletlerde 3G + bluetoth yok olanlarda 700tl civarında veya daha pahalı almak isteyenlere tavsiye ederim.


Blogger tarafından desteklenmektedir.