Mobee S900E İnceleme

Merhaba arkadaşlar bugünkü yazımda ''Mobee S900E İnceleme''sini sizlerle paylaşacağım.
Mobee S900E Görsel:

 

Mobee S900E Özellikleri:



Mobee S900E Yorum:
Cihaz hakkındaki yorumum olumlu yönde,200-300 tl arası bir ücret verip bu cihazdan iyisini bulabileceğinizi düşünmüyorum.Cihaz 1 GB DDR3 RAM,Cortex A9 İşlemci,1.5 GHZ hız,480x800'de çözünürlük bulunmaktadır.Cihazın en önemli özelliği ise 3G Modem desteği bulundurmasıdır.Uzun lafın kısası elinizde 200-300 tl arası bir para varsa ve tablet almayı düşünüyorsanız gözünüz kapalı bu cihazı alın derim.

Mobee S900E Kullanıcı Yorumları:

Müzeyyen Çavuşoğlu , /İzmir/Türkiyeürünü 13/11/2012 tarihinde sipariş verdim ertesi günü elime ulaştı. hızlı gönderi için  teşekkür ederim. tabletin teknik açıklamasında 3g mobil modemlerle uyumlu
olduğu yazıyor, hatta avea jet MF190 şeklinde model bile yazıyor ancak kullandığım avea jet MF190 mobil modemi tanıtamadım. mobee nin sitesinden teknik servisle
konustum durumu anlattım (kendi sitelerinde de uyumlu görünüyor) bana bilgilerin "S" modelinin sayfasından kopyalandığını düzeltilmemiş olduğunu söyledi. yani
anlayacağınız cihazı 3g mobil modemle kullanamıyorsunuz. alacak arkadaşlar buna dikkat etsin.


Göksel ÖNER , KAĞITHANE/İstanbul/TürkiyeÜrün 2 gün içinde elime geçti, fiyatı ile orantılı olarak güzel bi cihaz.cihazla birlikte verilen aksesuarlar da işe yarıyor. uygun fiyatlı tablet almak isteyenlere öneririm

Yasin Berk Sevgili , /Ordu/TürkiyeÜrünün fiyatı gayet cazip beni en çok ram miktarı etkilemişti işlem hızı çok güzel, hiç bir sorun yok tablette, ürün kutusunda ve garantisi ile birlikte teslim aldım.

Bilal Usta , ÇATALPINAR/Ordu/TürkiyeYeni sipariş verdim 7" içinde fena değil gibi geldi bana, bir hayli araştırdım bu fiyata daha üstün olanına rastlamadım. Yanında verilen extra malzemeleri yabana atmayın.
Blogger tarafından desteklenmektedir.