Dark EvoPad T7000 İnceleme

Merhaba arkadaşlar bugünkü yazımda ''Dark EvoPad T7000 İnceleme''sini sizlerle paylaşacağım.Umarım incelememden memnun kalırsınız şimdi incelemeye geçiyorum:
Dark EvoPad T7000 Görsel:
 
Dark EvoPad T7000 Video:


Dark EvoPad T7000 Özellikler:



Cihaz Hakkında Yorum:
Cihazdan imrenmedim desem yalan olur,gerçekten muhteşem bu cihazın 300-400 tl arası olduğunu görünce şoke oldum.Gerçekten tabletler çok gelişti,5 parmak dokunmatik ekranından 1080p full hd görüntü kalitesine kadar muhteşem bir cihaz.300-400 tl arası bakiyesi olan gözü kapalı bu cihazı alsın derim,özellikleri gerçekten bu fiyat için açırı derecede cazip bir tablet.Üstelik navigasyon özelliği ve ön kamerası da var.Cihaza notum tam puan.

Dark EvoPad T7000 Kullanıcı Yorumları:

Adı Gizli Erkek , /Samsun/TürkiyeDARK EvoPad T7000 (DK-PC-EVOT7000) on numara cihaz
1-Wifi çekişi harika Laptobumun çektiği heryerden aynı ayarda çekiyor
 2.Navigasyon ve GPS harika açtım baglandı diyebilirim zaman yok
3.Bu fiyatta bir cihaz için ekran ve hız mükemmel
4.Kutu içeriği tam fakat Clip Stand aparatı benim gibi sizde aramayın araç standının arakasında bölüm var onu çekiyorsunuz kol çıkıyor
5.Full Hd fil açtım hiç sıkıntısız açıyor
6.500 Gb hd taktım çalışmadı (Çalışabilecegini söylüyorlardı o yüzden denedim çok gereği yok ayrıca hd 2.5 luk ve tablet şarjda idi)
7.sesi boyutuna göre bayagı iyi çok iyi bi cep telefonun sesinden hallice yüksek tabi bana göre :-)))) (nihayetinde Surround ses sitemi değil )
8.Arka kısmının grip style dedikleri kısım bence çok hoş olmuş tablete agır bi hava katmış
9.Kadife kılıf harika araç içi Car stand dedikleri mükemmel
10.Mini HDMI çıkışı var kablolar süper çünkü şimdi kullanılan Android telefonların kullandığı mini giriş şeklinde USB dende sarj olabiliyor küçük bir ucu dişi USB giriş kablosu ve normal uzunlukta bir tarafı erkek Usb kablosu vararaç sarj cihazı ve normal sarj cihazı var SANIRIM bu kadar yeter ben epey araştırdım bence güzel cihaz ....

Adı Gizli Bayan , BORNOVA/İzmir/TürkiyeGPS cihazı fiyatına tablet bilgisayar satılıyor. Hem de 7 inç. Üstüne üstlük bir de hediyesi var. Kasar mı diye
düşünenler 1GB ram ile hiç bir sıkıntı yaşamazsınız evelallah.

Savaş ILICALI , GEMLİK/Bursa/TürkiyeCihazı inceleme fırsatı buldum, olumlu tüm özellikleri zaten konuda belirtildiği için cihazın olumsuz yanlarını sıralayacağım: 1. Ekran "gorilla"yı bırakın cam bile olmadığı için yeterince pürüzsüz değil, S2 telefonumun küçük ama pürüzsüz gorilla ekranını çok daha rahat kullanabiliyorum. EvoPad her ne kadar kapasitif ekranlı olsa da cihazı kullanırken rezistif ekran kullanıyormuşum gibi hissettim. 2. Ekranla ilgili diğer bir sorun bakış açısıyla ilgili. Ekrana neredeyse tamamen dik açıdan bakmanız gerekiyor, elinizde tutarken biraz aşağı eğerseniz görüntü büyük oranda kayboluyor, bu şekilde kullanmak bir müddet sonra yoruyor. Masada, koltukta otururken ve yatakta uzanırken denedim. Görüş açısı son derece yetersiz geldi. 3. Facebook uygulaması ve web sayfalarını açışı da yine Galaxy s2 ile kıyasladığımda oldukça yavaş kaldı. Galaxy S2 de Google Chromeun android versiyonuyla masaüstü bilgisayar modunda Hurriyetin web sayfasını S2 telefonum 12 saniyede açarken EvoPad 27 saniyede açtı. Facebook S2de 8 saniyede açılırken Evopad Facebooku 20 saniye de açtı. Testi aynı wifi hattını kullanarak yaptım ve testten önce her iki tarayıcının da cache belleklerini sıfırladım. Evopade üzerinde gelen standart tarayıcısı dışında farklı tarayıcılar yüklenerek bu farkın giderilebileceğini düşünüyorum. 3. Evopad oyunlarda genel olarak iyi ancak S2de hiç takıntısız oynadığım Karayip Korsanlarını EvoPadde oynarken zaman zaman kısa takılmalar oldu, bunun haricinde tüm oyunları sorunsuz oynadım. 4. Türkçe klavye cihaz için bir artı ancak ne yazık ki o da kullanışlı değil. Karakterler çok ufak, cihazın standart android klavyesi daha kullanışlı. Sonuç olarak tüm bunlar benim deneyimim, bana olumsuz gelen herhangi bir durum sizin dikkatinizi bile çekmeyebilir. Ben titiz kullanıcıların aldıktan sonra bir iade serüveni yaşamaması için detaylara dikkat etmeye çalıştım. Bahsettiklerim dışında herhangi başka bir soruna rastlamadım.

Mustafa Gürçağlar, MERKEZ/Yozgat/TürkiyeFiyatına göre idare eder bir ürün çok bişey beklemeyin ancak bişeyi belirtmek istiyorum ürün usb modem uyumlu yazıyor fakat modemi algılamıyor kendinden 3G özelliği olmadığı içinde kart takamıyorsunuz kablosuz internet olan yerlerde faydalanabiliyorsunuz sadece belirtmek isterim...

Blogger tarafından desteklenmektedir.