Asus VivoTab Smart ME400C-1A039W İnceleme

Merhaba arkadaşlar,bugünkü yazımda ''Asus VivoTab Smart ME400C-1A039W İnceleme''sini sizlerle paylaşacağım.

Asus VivoTab Smart ME400C-1A039W  Özellikler:
Ram: 2 GB
İşlemci: Intel Z2670 Çift Çekirdekli 1.8 Ghz işlemci
Ekran: 10.1''
Çözünürlük: 1366x768
Arka Kamera: 8 Megapiksel
Ön Kamera: Bilinmiyor
İşletim Sistemi: Windows 8
Dahili Hafıza: 64 GB

Asus VivoTab Smart ME400C-1A039W Görseller:


Cihaz Hakkında Yorumum:
Bugün android olmayan bir tableti sizler için inceleyerek genel konumuzun dışına çıktım çünkü bu tableti gerçekten çok beğendim.Benim şöyle bir düşüncem vardı tablet konusunda hiç bir işletim sistemi ios ile yarışamaz diye,bu düşüncem bugün değişti asus gerçekten çok güzel bir tablet yapmış ve android'in yapamadığını yaparak bu fiyattaki cihaza 2 gb ram ve çift çekirdekli işlemci koymuş,sonunda apple'a bir rakip çıktı tablet konusunda windows 8 çok sağlam geliyor.Cihazın özelliklerine baktığımız zaman öne çıkan özellik 2 gblık ram ve 1.8 Ghzlik çift çekirdekli işlemci,cihazda bunların yanında bir de 8 megapiksel kamera kullanılmış,cihazın tasarımı da gerçekten çok iyi,cihaz ülkemizde 1200-1300 tl arasında satılıyor,almak isteyen kişilere öneriyorum.
Blogger tarafından desteklenmektedir.